Maak jouw hotelmanagement toekomstbestendig met Cubilis

Als hotelier wil je je kostbare tijd besteden aan persoonlijke service zodat je gasten zich thuis voelen en een onvergetelijk verblijf beleven. Tegelijkertijd moet je ook aandacht hebben voor de zakelijke kant van het verhaal: een winstgevende strategie en tevreden, gemotiveerd personeel zijn onmisbaar.  

Daarom is het belangrijk dat je hotelsoftware zo vlot en efficiënt mogelijk functioneert, zodat het jouw dagelijkse activiteiten kan ondersteunen en je leven makkelijker kan maken. Met dit in gedachten bouwden we een volledig nieuwe versie van Cubilis!  

Waarom is onze Channel Manager de beste keuze voor jou?

Dat is simpel: Cubilis wint op het vlak van connectiviteit, betrouwbaarheid en prestaties. Het doel van de nieuwe Cubilis is om jou te helpen je eigendom nog succesvoller en efficiënter te runnen, zodat jij meer tijd overhoudt om de best mogelijke gastervaring te bieden. Klaar om je online zichtbaarheid en rate management te optimaliseren? Wij gaan voor kwalitatieve integraties met meer dan 400 kanalen en systemen om jouw zaak naar een hoger niveau te tillen!  

Verbeterde gebruikerservaring

Cubilis voldoet nog steeds aan dezelfde belofte van betrouwbaarheid en connectiviteit, maar nu met meer gemak en efficiëntie voor jou en je personeel! We hebben gefocust op een gebruiksvriendelijke lay-out voor een eenvoudigere navigatie.

Geoptimaliseerde functies, beter overzicht

Het beheer van je tariefplannen en distributiekanalen is nu nog beter! Het is nu ook veel sneller en gemakkelijker om je tarieven en beschikbaarheid (in bulk) te synchroniseren. Je kan nog meer veelgebruikte instellingen en presets opslaan voor maximale efficiëntie.

Moderne look

Uiteraard draait niet alles om de looks, maar wie houdt er nu niet van een oogstrelend ontwerp? Alles om je dagelijkse taken net dat tikje aangenamer te maken!

De belangrijkste verbeteringen in een notendop

  • Gebruiksvriendelijk & modern ontwerp  
  • Verbeterde interface op mobiele apparaten  
  • Vereenvoudigde instellingen
  • Gegevens afkomstig van OTA's worden 3 x sneller geüpdatet  
  • Onmiddellijke synchronisatie met je PMS  
  • Overzichtelijke kalender met beschikbaarheid & prijzen voor snelle wijzigingen 
  • Sneller en eenvoudiger tarieven & beschikbaarheid verzenden naar gekoppelde kanalen  
  • Beter overzicht binnen alle functionaliteiten
  • Bulk updates mogelijk voor verschillende periodes
  • Duidelijkere statistische rapportage op één pagina  
  • Self-servicemogelijkheden voor integraties
  • Zelf gebruikersrollen met verschillende toegangsrechten definiëren
  • Eenvoudigere mapping
  • Makkelijk switchen tussen je producten  
  • Vlotte toegang tot support voor vragen en feedback

Nieuwe stijl, vertrouwde service!

Natuurlijk laten we jou niet aan je lot over om de nieuwe Cubilis te leren kennen. Je krijgt een handige rondleiding om je snel wegwijs te maken, die je wanneer je maar wil kan herbekijken. Als je ergens over twijfelt, is de help-knop (?) er om je bij te staan.  

Wist je dat je 24/7 toegang hebt tot productinfo, FAQ's en praktische walkthroughs? We zijn voortdurend in de weer om ons helpcenter te blijven verbeteren en uitbreiden. Klik zeker op 'volgen' bij onderwerpen die je interesseren om via e-mail op de hoogte gehouden te worden. Zoals altijd kan je rekenen op persoonlijke ondersteuning in je eigen taal als je vragen hebt. Wij stellen jouw feedback erg op prijs!

Benieuwd om de nieuwe Cubilis samen te verkennen?

We hopen dat jij net zo enthousiast bent als wij om je hotelmanagement een boost te geven met de gloednieuwe Cubilis. Wil je de vele voordelen ontdekken? Laat het ons weten via onderstaand formulier en we nemen snel contact met je op!